M.A.A
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
المواضيع الأخيرة
» اذا كنت ذكي كفاية فرق بين الصورتين
نكت × نكت بس جربوا Emptyالإثنين يونيو 14, 2010 2:25 am من طرف Admin

» نكت روعة
نكت × نكت بس جربوا Emptyالأربعاء يونيو 09, 2010 3:15 am من طرف Admin

» احلى شنبات فى العالم
نكت × نكت بس جربوا Emptyالأربعاء يونيو 09, 2010 3:05 am من طرف Admin

» نكت × نكت بس جربوا
نكت × نكت بس جربوا Emptyالثلاثاء يونيو 08, 2010 2:15 am من طرف Admin

» احلى نكتة
نكت × نكت بس جربوا Emptyالثلاثاء يونيو 08, 2010 2:08 am من طرف Admin

» نكت 2010 X نكت 2010
نكت × نكت بس جربوا Emptyالإثنين يونيو 07, 2010 9:41 am من طرف Admin

» نكت انما احسن حاجة
نكت × نكت بس جربوا Emptyالإثنين يونيو 07, 2010 9:20 am من طرف Admin

» محــآآدثــة محــشــشــيــن..على المــآآســنــجـــر..
نكت × نكت بس جربوا Emptyالإثنين يونيو 07, 2010 9:17 am من طرف Admin

» {{معلومـــآآت جديــده لــم تــســمــعــهآآ من قـــبـــل..}}
نكت × نكت بس جربوا Emptyالإثنين يونيو 07, 2010 9:13 am من طرف Admin

التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية

تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط MOHAMEDELKING على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط M.A.A على موقع حفض الصفحات

العاب
العاب

نكت × نكت بس جربوا

08062010

مُساهمة 

نكت × نكت بس جربوا Empty نكت × نكت بس جربوا

مرة اتنين ستات عواجيز نفسهم يتجوزوا فراحوا النادي وقالوا اول ولد حيعدي حنقوله، و لما عدى واحد، واحدة منهم قالتله: تتجوزني يا امور؟ قالها: ده انا اتجوز كلبة ومتجوزكيش! التانية راحت قايلة: هوهو

مره واحد شحات راح يشحت من بقال حته حلاوه البقال اعطا له حته كبيرة الشحات قاله كل دى ببلاش ياحرامى

بيقولك 2 حرامية حبوا يسرقوا شقة واحد ففى واحدنط فى البلكونة فالراجل مسكة فقالة انت بتعمل اية هنا قالة بص ياعم الحج انا كنت بحارب الاعداء بالطيارة بتاعتى وفجاءة انضربت ونطيط بالبرشوت هنا راح الراجل قايلة ايوة كدة انت بطل مش التانى اللى نايم فى البانيو ويقولى ضفادع بشرية

انعقد مؤتمر دولي في فرنسا وكان بعنوان الأتصالات والتكنولوجيا المعاصرة ، فبدأ بالحديث فيلسوف فرنساوي وقال لقد حفرنا تحت برج ايفل ولقينا أسلاك تليفونات وده دليل على انه احنا عندنا التليفونات بقالها اكتر من 100 سنة ، وقام الإيطالي وقال احنا حفرنا تحت برج بيزا ولقينا أسلاك تليفونات وده دليل انه احنا عندنا التليفونات بقالها اكتر من 500 سنة ، وقام البروفيسور العظيم المصري وقال: احنا حفرنا تحت الأهرامات وملقيناش حاجة وده دليل على انه احنا عندنا الموبيلات بقالها اكتر من 7000 سنة .

مرة واحد غبي حب يطور الطيارة الهليكوبتر فك المروحة وركب بدالها تكييف
مره وحدة روحت على بتها متاخر قال لها زوجها :انتى كنتى فين يا مدام ؟؟؟ قالت :لا مهوا ... اصلو ... كان فى واحد بيعكسنى قال لها :هو بيعكسك انتى اتاخرتى ليه ؟؟؟؟ قالت :اصله كان ماشى على مهله ....!

مرة ظابط طلع على المعاش فتح محل حلويات سماه التورتة في خدمة الشعب

واحد بيقول لخطيبته لما ازمرلك انزليلي قالتله:انت جبت عربيه جديده ... قالها:لا جبت زماره ...

مرة واحد ندل الهلال الاحمر خصم من مرتبه 20 جنية تبرع لفلسطين قام اتبرع بباقي مرتبه للياهود

مره واحد معاه فيات قديمه ماشى بيها على الصحراوى عطلت منه فقام شاور لعربيه على الطريق طلع صاحبها واد روش معاه مرسيدس فقام قاله بص يا عمو أنا هجرك لحد الرست و بعدين صلح عربيتك بس لو لقيتنى سرعت رعشلى نور وربطوا العربيه وطلعوا قامت عربيه بى ام عدت صاروخ من جنبهم راح الواد بتاع المرسيدس فاتح وراه وبتاع الفيات شغال يرعش نور للمرسيدس ولا هو هنا فالرادار صورهم ، ظابط المرور راح متصل بالكمين وقال لهم هتعدى عليكوا عربيتين واحده مرسيدس و بى ام سيبوهم و هاتوا الكلب بتاع الفيات اللى بيرعشلهم وعايز يعدى منهم

مرة اتنين مساطيل مذيعة وقفتهو في الشارع سالت الاول ، انت بتحب مصر ؟ قال : اكيد مصر دي امي ..سالت التاني ، انت بتحب مصر ؟ قال : اكيد مش ام صحبي

مرة واحد غبي ضاعت محفظته راح القسم عمل محضر الظابط بيقولوا ماتقلقش يابلدينا هنجبهالك من تحت الأرض وبعد ما خرج من القسم شاف الناس بيحفروا للخط بتاع المترو راح قايلهم الهمة يارجالة سودة وبسوستة

مرة واحد ندل ركب اتوبيس شاف واحدة قاعدة، بصلها بصتله، غمزلها غمزتله، قالها انزلي المحطة اللي جاية، نزلت راح قاعد مكانها

واحد فافى وهو نازل من البيت أمه سالته "رايح فين؟" فقال لها "مش هقولك انا حر" ، نزل ووقف تاكسى فالسواق ساله "على فين يا باشا؟؟؟" قال له يعنى أنا مقولتش لمامي هقول لك أنت"
Admin
Admin
Admin
Admin

https://mohamedelking.roo7.biz

مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

نكت × نكت بس جربوا :: تعاليق

لا يوجد حالياً أي تعليق